Niet meer weg te denken
Van hip naar hype naar household names. Facebook, Twitter en Linkedin zijn niet meer weg te denken. En dan hebben we het nog niet eens over Pinterest, Google+, Instagram of één van de tientallen overige varianten. Maar wat betekenen ze voor jou? Ziet je zakelijk gezien de kansen? Kun je die kansen ook verzilveren? Wil je eigenlijk wel in social media investeren? Allemaal vragen die je jezelf als ondernemer ongetwijfeld al gesteld hebt. Maar dat betekent niet dat de antwoorden er al zijn.
Goedkoop, snel en recht in de doelgroep
Of social media voor jou succesvol kan zijn en hoeveel investering dat kost hangt helemaal af van je eigen situatie en je eigen ambitie. Net als alle andere vormen van communicatie is omgaan met social media puur maatwerk. Een goede profilering op social media kan enorm inspirerend zijn. Het is goedkoop, snel, recht in de doelgroep en je kunt er zomaar de dialoog met je klanten aangaan. Social media is ‘agile’.
Koudwatervrees?
Twijfelt je of dit bij je past? Of weet je het eigenlijk wel, maar heb je koudwatervrees? Veel professionals willen wel, zien ook wel de kansen, maar weten simpelweg niet waar te beginnen. Ik help dan graag in een oriënterend gesprek, door een verkennende training of met een brainstorm over de mogelijkheden.
Content
In social media is content – de inhoud – allesbepalend. Een profiel opstarten en dan helemaal niets meer doen is eigenlijk erger dan helmaal niets doen. Als je dat wenst, kan ik ook op weg helpen met de inrichting van je content. Of, ik coach daarin, zodat je a;s bedrijf zelf weer verder kunt.
terug